Leveringen
Al onze leveringen gaan via PostNL. Dit garandeert een snelle en betrouwbare levering waarbij altijd 2 bezorgpogingen worden gedaan. Bij afwezigheid wordt het pakket nog 3 weken lang op het dichts bijzijnde postkantoor bewaard.
Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, kunt u het volgen met de PostNL-pakketcode op de website van PostNL. U vindt deze code in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vindt u geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze verzending kunt u niet volgen via de website van PostNL.
Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?
In principe wel, soms komt het voor dat gewicht of de grootte van het pakket aanleiding geven tot meerdere pakketten van één bestelling.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Uiteraard, dit vormt geen enkel probleem mits het maar duidelijk is aangegeven op het bestel formulier.
Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?
Dit is geen probleem, maar doen wij alleen op aanvraag en in overleg, dit i.v.m. de afwijkende verzendkosten.
Ik kan mijn bestelling niet vinden via Tractrace
Het is mogelijk dat er b.v. door een storing is in het systeem van PostNL u het pakket niet kunt volgen. Ook kan het zijn dat u te vroeg heeft gezocht in het systeem, probeer het na 20.00 uur nog eens. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, is deze te volgen met de PostNL pakketcode. U vindt deze code in de verzendbevestiging die u van ons krijgt. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vindt u geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen zijn niet te volgen via de website van PostNL.
- Ruim 50 jaar ervaring
- Echte vakkennis van de experts
- Persoonlijk & deskundig advies
- Veilig bestellen en betalen
- Webshop, winkel en showroom